نکات طلایی در پیلوت

اجرای ویلا سازی ، تعمیر و بازسازی ، مشارکت در ساخت در سراسر کشور

نکات طلایی در پیلوت

نکات طلایی در پیلوت

نکات طلایی در پیلوت

نکات طلایی پیلوت : پیلوت و یا پایلوت به فضایی که در طبقه همکف وجود دارد گفته می شود این فضا توسط دیوارهایی محصور شده است. با ما همراه باشید تا نکات طلایی در پیلوت انواع ساختمان و مزیت و کاربری هریک را توضیح دهید.

به عبارت پیلوت تمام یا بخشی از طبقه همکف ساختمان است که به صورت فضای سرپوشیده بدون دیوار در تمام و یا قسمتی از طبقه اول قرار می گیرد. میگیره.

نکات طلایی پیلوت

نکات طلایی پیلوت

فرق پیلوت و پارکینگ

نکات طلایی در پیلوت دلیل که در مقدمه به آن اشاره به پیلوت و پارکینگ با یک دیگر متفاوت است. پارکینگ فقط به فضایی برای پارک خودروها است .

مهندسین معماران و طراحان باید بیش از هر چیزی به فکر آسایش و آرامش افراد توجه داشته باشند زیرا هدف از ساخت و ساز انجام وظیفه حس مسئولیت پذیری افراد از موضوعاتی است که بسیار مهم است.

ارتفاع پیلوت 

همان طور که اشاره به پیلوت به فضای باز بدون دیوار در طبقه همکف گفته می شود ارتفاع آن تا به طور معمول کمی بیشتر از 2.4 و در پارکینگ های بسیار بزرگ تا بیش از 2.5 متر افزایش می یابد.

خانه های جنوبی و ویلایی بهترین گزینه برای ساخت پیلوت نسبت به دیگر خانه ها هستند بنابراین هنگام ساخت پیلوت باید به همه جوانب توجه شود.

نیم پیلوت

در واقع هدف از ساخت نیم پیلوت از دست نرفتن فضا است و مالک این ساختمان از نیم پیلوت به عنوان اتاق سرایدار نیز استفاده می کند و یا حتی می تواند باشد. آن را به اجاره دهد.

مزیت و مزایای پیلوت ساختمان

کارفرما در طراحی پیلوت نقش اساسی دارد و معمار فقط نقش مجری را ایفا می کند و آن ها می توانند به کارفرمای دهندگان پیشنهاد دهند و در پایان باز نیز کارفرما را داشته باشند نهایی خواهند بود. می شود قبل از اقدام به اجرای آن چند تحقیقات لازم درباره نکات طلایی در پیلوت را مطالعه کنید :

پیلوت برای افراد مسن و کسانی که از مشکلات و دردهای استخوانی و ستون فقرات رنج میبرند مناسب است ولی به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که پیلوت باعث کم شدن فضای پارکینگ شود و یا شما مجبور به ساخت رمپ و فضای شیبدار برای پارک در پارک شوید. زیرزمین و هزینه‌های کار را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

پیلوت برای چه خانه هایی مناسب است؟

نکات طلایی پیلوت ” پیلوت بهترین گزینه برای خانه های ویلایی است که در مجتمع های مسکونی در بسیاری از موارد، طبقات بالاتر از طریق تراس به حیاط پیلوت دید دارند و این مشکلات را در مورد مشاعات ساختمانی ایجاد می کنند یعنی ساکنین پیلوت در استفاده از آنها هستند. حیاط دارند برای خانه های جنوبی مناسب است زیرا حیاط محل رفت و آمد نیست و همچنین کمتری به آن وجود دارد .

پیلوت در ساختمان های معمولی گزینه مناسبی نیست اما در خانه های جنوبی بهترین گزینه است .

شرکت ساختمانی ویلاسازان شکوه دماوند مجری ساخت انواع ساختمان های ویلایی، انواع برج، انواع آپارتمان، ساخت انواع استخر، ساخت انواع شهرک های تجاری و مسکونی.

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید 

 

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید

اینستاگرام ما
تماس مستقیم
09122835498