پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان

اجرای ویلا سازی ، تعمیر و بازسازی ، مشارکت در ساخت در سراسر کشور

پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان

شرکت ویلاسازان دماوند پیشرو در ارائه کلیه خدمات ساختمانی ، تاسیساتی و پیمانکاری انواع برج ، انواع ساختمان های دوبلکس ، تریبلکس ، پیلوت دار ، ساخت انواع استخر ، ساخت و ساز و انبوه سازی ، ساخت و احداث و طرح های شهرک سازی ( اعم از شهرک های مسکونی ، تجاری ، اداری ، ساخت انواع هتل ، انواع رستوران ، تعمیر و مرمت و بازسازی انواع واحد های مسکونی ، ساخت و ساز انواع ابنیه اعم از چوبی ، آجری ، سنگی ، فلزی ، ساخت انواع سوله ، سازه های فلزی و بتنی ، دیوار کشی ، فنس کشی ، ساخت خانه باغ ، طراحی، مشاوره، نظارت و اجرا در زمینه کلیه پروژه های خدماتی، عمرانی، ساختمانی، تاسیساتی – و ارائه خدمات فنی مهندسی، خاک برداری و خاکریزی و تسطیح اراضی، گودبرداری ، تهیه کروکی و نقشه های مربوطه – مشارکت در اجرا و ساخت – فروش مصالح ساختمانی، تیرچه بلوک سیمانی – لوله کشی آب و برق و گاز خانگی و صنعتی – ایجاد و نگهداری و خدمات فضای سبز، امور باغبانی، تنظیفات آبدارخانه – جوشکاری، و برشکاری – نصب و سرویس انواع کولر دو تیکه – نصب آسانسور – اجرای داربست های فلزی – نصب انواع سقف کاذب ، اجرای نمای ساختمان ( نمای رومی سنگی  و سیمانی ) نمای آجری ، نمای سنگی ، نما با سنگ لاشه ، جدول گذاری ، سنگ فرش و… می باشد. تیم ما در واقع فعالیت خود را به سه گروه اصلی پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان ، طراحی و ساخت ویلا صفر تا صد، محوطه سازی و تهیه نقشه مهندسی تقسیم کرده است و با دارا بودن تیمی مجرب در خدمت شما همشهریان و هموطنان عزیز می باشد.

پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان

پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان

  • پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان دماوند
  • پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان گیلاوند
  • پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان تهران
  • پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان لواسان – لواسانات
  • پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان پردیس
  • پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان رودهن
  • پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان بومهن
  • پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان جابان
  • پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان سربندان

پیمانکاری و ساخت انواع پروژه های عظیم در تهران

تهران یکی از شهر های پرجمعیت ایران است این شهر دارای بافت کهنه و فرسوده بسیاری است شرکت ویلاسازان شکوه دماوند در این شهر اقدام به ساخت بیش از بیست برج و همچنین تعداد بسیار زیادی خانه های دوبلکس و تریبلکس نموده است . در این شهر به دلیل اینکه برخی نقاط شهر دارای بافت فرسوده است ما اقدام به پیمانکاری و مشارکت در ساخت چندین پروژه عظیم نموده ایم .

پیمانکاری و ساخت چندین پروژه در دماوند

 شرکت ویلاسازی شکوه دماوند در شهرستان دماوند انواع ساختمان های یک الی شش طبقه پیلوت دار و همچنین اقدام به احداث چندین واحد مسکونی ، تجاری ، اداری و همچنین تعمیر و مرمت و بازسازی انواع ساختمان های قدیمی و تخریب و گودبرداری و خاکبرداری انواع ساختمان نموده است . همچنین در شهرستان دماوند اقدام به احداث چندین دستگاه ویلا در متراژ های متنوع نموده است .

پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان گیلاوند

شهرستان گیلاوند نیز یکی از شهرستانهای استان تهران است ما در این شهرستان خوش آب و هوا اقدام به ساخت و ساز چندین واحد مسکونی و ویلا و  چندین واحد آپارتمان و تعمیر و بازسازی و نوسازی چندین واحد مسکونی نموده ایم .

پیمانکاری و ساخت چندین پروژه در لواسان – لواسانات

پیمانکاری و ساخت ویلا و همچنین چندین واحد مسکونی و احداث استخر در منطقه خوش آب و هوای لواسانات .

پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان

پیمانکاری و ساخت پروژه در رودهن و بومهن

شرکت ویلاسازان شکوه دماوند در شهرستان های بومهن و رودهن و جاجرود اقدام به ساخت چندین پروژه مسکونی چندین طبقه و همچنین اجرای ویلا و استخر و .نموده است .همچنین در شهر های یاد شده اقدام به مشارکت در تخریب و ساخت و تعمیر و بازسازی  و نوسازی واحد مسکونی  نموده است .

پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان جابان

در مناطق جابان نیز اقدام به ساخت چندین واحد دو طبقه و دیوار چینی و نمای ساختمان  نموده ایم .

پیمانکاری و ساخت انواع ساختمان سربندان

در منطقه سربندان نیز اقدام به ساخت و تعمیر و بازسازی و دیوار چینی چندین واحد مسکونی نموده ایم .

 

کلمات کلیدی را وارد نمایید

اینستاگرام ما
تماس مستقیم
09122835498